مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

حسن اسدی: راهیان نور مسیر ورود به سال های دفاع مقدس است

کارگردان سینما و تلویزیون:

راهیان نور مسیر ورود به سال های


دفاع مقدس است
 


کوله بار: حسن اسدی  بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه اردوهای راهیان نور باید همه ساله با شکوه تر برگزار شود، گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور اتفاق خوبی در فرهنگ ما است زیرا سبب آشنایی نسل امروز با حقایق هشت سال دفاع مقدس می شود و مسیر ورود به سال های د فاع مقدس است. 

 

 

 

حسن اسدی در گفتگو با وبلاگ مصطفی قهرمانی با اشاره  به برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: اگربرنامه ریزی خوبی برای این سفرها انجام شود و از محتوای کارشناسی شده و همراه با واقعیت در جریان بازدیدها بهره جویند  قطعا اثرگذاری مناسبی را روی بازدیدکنندگان وبخصوص نسل جوان که آن دوران را ندیده اند انجام می شود.


به گفته وی، بنظر می رسد غیر از سرویس دهی مناسب برای رفت و آمد افراد، اگر مسئولان مناطق عملیات جنگی را تا حد امکان همانند آن دوران بازسازی کنند روی مخاطبینی که از آن مناطق بازدید می کنند خیلی اثرگذار خواهد بود.


این بازیگر تلویزیون تصریح کرد: استفاده از هنر نمایش  آن هم به طور زنده  در مناطق جنگی چون فقط با هنر نمایش است که واقعیت ها ملموس می شود برای زنده کردن آن رشادت ها و دلیری ها در نسل جدید می تواند موثر افتد.


وی تاکید کرد: مسئولان باید در این اردوها یک زمانی برای نمونه سازی بگذارند   برای شرایط مختلفی که وجود داشته است و یا عملیات های جنگی  دشمن تا بتواند در حد ایده آل  آن شرایط را برای بازدیدکنندگان بازسازی کنند.


اسدی یادآور شد: این بازساری هر چقدر عینی تر باشد نفوذ و اثرگذاری بهتری روی ذهن زائران خواهد داشت و مسئولان را دررساندن پیام های شان به زائران موفق تر خواهد کرد.


به گفته این کارگردان سینما: عامل مهم دفاع مقدس و تجاوز به یک ملتی که یک دفاع جانانه کرد وپرداختن به این واقعه خود عاملی برای اقبال هرچه بیشتر مردم برای بازدید از این مناطق است.


وی در پایان اظهار داشت: پشتیبانی ، طراحی و سناریوی خوب برای طراحی سفر و نشان دادن اصل ماجرا به زائران با شادمانی و غم و هیجان همگی باهم برمیزان تاثیر و بهره برداری زائران از این مکان مقدس موثر خواهد بود.

انتهای پیام  

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 18 آبان 1390 ساعت 16:58 http://medad29.blogfa.com

سلام وبلاگ خوب و پرباری دارید. از مطالبتان پیداست که شما خبرنگار توانایی هستید. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد