مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

به زودی منتشر می شود: گفتگو با «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا

به زودی منتشر می شود:


گفتگوی طنز با «باراک اوباما»

رئیس جمهور آمریکا


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): موضوع گرفتار شدن هواپیمای جاسوسی امریکا در خاک ایران باعث شد خبرنگار کوله بار گفتگوی طنزی را با رئیس جمهور آمریکا انجام دهد که به زودی منتشر می شود.



ادامه مطلب ...

گزارش تصویری/عکس بازیگران سینما و تلویزیون به همراه فرزندانشان

گزارش تصویری/  

عکس بازیگران سینما و تلویزیون

به همراه فرزندانشان
 


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): وبلاگ ما یک ویژگی دارد و آن اینکه تمام مطالب با همه موضوعات در آن به کارگیری می شود اما کمی زمان می برد. من در کنار مصاحبه های خودم مطالب گوناگون در وبلاگم منتشر می کنم تا بازدید کننده اش این گونه بیشتر شود.این بار با عکس بازیگران سینما و تلویزیون به همراه فرزندانشان آمده ایم....

 

 

تصاویری از بازیگران ایرانی در کنار فرزندانشان

ادامه مطلب ...

جانباز شیمیایی نمازی نسب:نگذاریم جانبازان به فراموشی سپرده شوند


گفتگو وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار) با یک جانباز شیمیایی:


نگذاریم جانبازان به فراموشی

سپرده شوند



وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): یادگار دوران دفاع مقدس می گوید: « به فرموده امام خمینی(ره)  پیشکسوتان جهاد و شهادت  نباید در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند. جانبازان امروز دلاورمردانی هستند که در طول جنگ خواب سلطه دشمن به این خاک را ناممکن کردند.شایسته است که مردم قدردان آنها باشند.»


ادامه مطلب ...

گفت و گو وبلاگ قهرمانی(خبرنگار) با جانباز شیمیایی محمد ملکی:


گفت و گو با جانباز شیمیایی شیرمحمد ملکی:


دردهایت را فقط خودت

می دانی و خدا



وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): این جانباز شیمیایی
می گوید:خانواده ام 4ماه از من خبری نداشتند. درهمان روزها هم فرزندم به دنیا آمده بود. پس از آن که به تهران منتقل شدم، وقتی در بیمارستان به ملاقاتم آمدند و بچه را دیدم، حیرت زده شده بودم در آن لحظه نمی دانستم گریه کنم یا خوشحال باشم .همسرم با دیدن این وضعیت، سربه زیر انداخته بود و مدام اشک می ریخت...

 

ادامه مطلب ...

گفتگوی وبلاگ قهرمانی(خبرنگار) با رحمت الله محمد بخشی جانباز شیمیایی:


گفتگو با یک جانباز شیمیایی:


با یادگار روزهای تلخ

جنگ، زندگی می کنم

 
مصطفی قهرمانی(خبرنگار): ایثار واخلاص بسیجی ها را هیچ جا پیدا نمی کنی.آنها به همه محبت می کنند و خیرخواه یکدیگرند.بهترین خاطرات زندگی را از جبهه دارم.ما برای کشورمان جنگیدیم و اگر بار دیگر لازم شود، حاضرم با همین شرایط از انقلاب و کشورم دفاع کنم.

 

 

ادامه مطلب ...

امین امیری جانباز 60درصد شیمیایی شیراز در گفتگو با وبلاگ قهرمانی:

 

امین امیری جانباز 60درصد شیمیایی:
 
بعد از شهادت برادرم، همه مردان

خانواده به جبهه رفتند


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): باید تلاش کنیم به طور موثر و عملی برای انتقال مفهوم جهاد و شهادت به نسل امروز کار کنیم. دفاع مقدس گنجینه فراموش نشدنی تاریخ ماست و باید آن را حفظ کنیم.

 





ادامه مطلب ...

جانباز شیمیایی70درصد عطاالله ایزدپناه در گفتگو با وبلاگ قهرمانی:

جانباز شیمیایی70درصد عطاالله ایزدپناه:

هیچ‌گاه از حضور در جبهه

احساس پشیمانی نکردم

چند روزی در کما بودم. به اشتباه گمان کرده بودند که شهید شده ام و مرا در سردخانه در میان پیکر شهدا قرار داده بودند. در حین جا به جایی متوجه شده بودند که من نفس می کشم و بلافلاصله به بیمارستان بازگردانده شده بودم . خواست خدا بود که دوباره به زندگی بازگشتم. من تا مرز میان مرگ و زندگی پیش رفتم اما تقدیر الهی بود که زنده بمانم.

 


ادامه مطلب ...

رضا محمد جانباز55درصد شیمیایی در گفتگو با وبلاگ قهرمانی (خبرنگار):

 رضا محمد جانباز55درصد شیمیایی:

از ‌پزشکان متخصص برای درمان

مصدومین شیمیایی استفاده شود


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): این جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس می گوید:« 7سال در جبهه حضور داشتم. در این مدت مادرم همیشه مشوقم برای رفتن به جبهه بود. خودش هم مدت ها دراهواز برای پشتیبانی جبهه ها کمک می کرد.»


ادامه مطلب ...

حاجی پور جانباز شیمیایی شیراز در گفتگو با وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار)


جانباز شیمیایی و مسئول روابط عمومی انجمن حمایت از قربانیان سلاحهای شیمیایی استان فارس:

جلسات توجیهی برای خانواده


جانبازان شیمیایی را برگزار می کنیم


وبلاگ مصطفی قهرمانی (خبرنگار): محمد رضا حاجی پور می گوید: یکی از برنامه های انجمن فارس آشنایی خانواده ها با مشکلات روزمره جانبازان و آموزش نحوه تعامل مفید با عزیزانشان است که منجر به بهبود نسبی و مداوای ایشان واز طرف دیگر موجب کاهش استرس و فشار مضاعف به خانواده جانبازان
می شود..


 


ادامه مطلب ...

گفتگوی وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار) با فرزندشهید فریبرز ماهریان

شهید فریبرز ماهریان

در کلام فرزند و یاران شهید


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): "فوآد ماهریان" فرزند شهید می گوید: « همیشه دوست داشت به کشور و مردمش خدمت کند.خس خس سینه زخمی اش تمامی نداشت.صبور بود و رنج هایش را با یاد خدا تحمل می کرد

 

 


ادامه مطلب ...