ویترین خبر

وب گردی و رصد سایت ها (مصطفی قهرمانی (خبرنگار))

ویترین خبر

وب گردی و رصد سایت ها (مصطفی قهرمانی (خبرنگار))

گپ و گفت مجله زمستان سراب با مصطفی قهرمانی/ خبرنگاری که عاشق روستای استیلی است

گپ و گفت مجله زمستان سراب با مصطفی قهرمانی؛

خبرنگاری که عاشق روستای استیلی است

مجله زمستان سراب در گفت و گو با مصطفی قهرمانی به شرح عملکردها و فعالیت های این خبرنگار در حوزه تلاش برای آبادانی روستاهای شهرستان سراب به ویژه روستای استیلی بعنوان زادگاه پدری اش پرداخت.
ادامه مطلب ...

مصطفی قهرمانی/درخواست از مسئولان جهت رفع مشکلات روستاهای محروم شهرستان سراب

 مصطفی قهرمانی/درخواست از مسئولان
جهت رفع مشکلات روستاهای محروم شهرستان
سراب


یک خبرنگار تهرانی با نگارش یادداشتی، آبادانی و رسیدگی به روستاهای محروم شهرستان سراب در استان آذربایجان شرق را از مسئولان این شهرستان مطالبه گری کرد.


 
ادامه مطلب ...

فروش کلیه برای نجات زندگی مادرم...


فروش کلیه برای نجات


زندگی مادرم...



وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): دکتر بعد از گرفتن جواب آزمایش، می گوید که مادرتان سرطان ریه دارد و دلیل مشکل تنفسی او هم همین است. دنیا جلوی چشمانتان تار می شود. نمی دانید چه بگویید... خشکتان می زند.عرق در پیشانی تان حلقه می زند و متعجب فقط دکتر را نگاه می کنید. دکتر دوباره حرفش را تکرار می کند اما هنوز امید دارد که مادرتان به شرط عمل جراحی، می تواند به زندگی اش ادامه دهد چون مشکلش یه چیزی شبیه به سرطان ریه است. از او می پرسید هزینه  درمانش چقدر می شود؟ در جواب می گوید:30 میلیون تومان...


  

 
ادامه مطلب ...

قاتلی که نفس ها را می گیرد



 قاتلی که نفس ها


را می گیرد



وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): پدر عروس از شما می پرسد: شغلت چیست؟ می گویید: نویسنده ام اما هنوز نتوانستم شغل مورد دلخواهم را بیابم. پدر عروس عصبانی می شود و می گوید: ما که مسخره شما نیستیم. هر موقع کار پیدا کردی بیا خواستگاری. این را می گوید و به طرفتان می آید تا یک سیلی به گوشتان بزند که ناگهان...


  


 

ادامه مطلب ...

چرا جایزه «باروت خیس» به همسر اوباما اهدا شد؟



چرا جایزه «باروت خیس»


به همسر اوباما اهدا شد؟



وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار):  فیلم آمریکایی آرگو که روایت نادرست از وقایع 13 آبان روز فتح لانه جاسوسی بود و همچنین اعلام برنده شدن این فیلم در اسکار از زبان میشل اوباما، بهترین فرصت برای جشنواره سرزمین نور بود که با پررنگ جلوه دادن این افشاگری مبنی بر سیاسی بودن هالیوود، با اهدای جایزه تمسخر آمیز به همسر اوباما نشان دهند که هالیوود استقلال ندارد و سیاست هایش وابسته به سران کاخ سفید است.

 
ادامه مطلب ...