مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

محمود پاک‌نیت: ایفای نقش حضرت یعقوب (ع) کار بسیار سختی بود

محمود پاک‌نیت:

ایفای نقش حضرت یعقوب (ع)


کار بسیار سختی بود



وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): بازیگر نقش حضرت یعقوب(ع) در سریال یوسف پیامبر(ع) با بیان اینکه ایفای این نقش کار بسیار سختی برایش بوده است، برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در ایران را یکی از راه ها برای شناخت بیشتر مردم با قرآن و قصه های شیرینش دانست.



   


 

محمود پاک‌نیت در گفتگو با وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار) با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن کریم باعث جذب جوانان و نوجوانان به قرآنی می شود، گفت:


قرآن کریم معجزه پیامبر اکرم(ص) است و واجب است که مسلمانان آیه های اینپ کتاب مقدس را بخوانند و رهنمودها و پیام هایش را برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی، توشه راه کنند. برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم که با حضور قاریان و حافظان بین المللی قرآن کریم برگزار میشود، حس و انگیزه را در جوانان کشورمان بر می انگیزد و باعث علاقمندی آنها می شود. با برگزاری این مسابقات می توانیم انگیزه را در جوانان پررنگ تر کنیم تا برای پیشرفت در مباحث قرآنی از همدیگر سبقت بگیرند.

این بازیگر در ادامه درباره نقشش در سریال یوسف پیامبر(ع) افزود: سریال یوسف پیامبر(ع) به دلیل اینکه در برگیرنده یکی از شیرین ترین قصه های قرآنی بود،‌توانست خیلی زود مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.یکی از دلایلی که این اثر توانسته در بین مخاطبان عام مقبولیتی کسب کند، اعتقاد قلبی دست اندرکاران و عوامل پشت صحنه بود که با دل و جان کار می کردند تا این کار به دل مخاطبان بنشیند.

پاک نیت با اشاره به سریال پرمخاطب تلویزیونی یوسف پیامبر(ع) اضافه کرد:

در سریال یوسف پیامبر(ع) تلاش زیادی کردم که به درستی نقش حضرت یعقوب (ع) را بازی کنم. اعتقاد دارم که در ایفای نقشم، خدا کمک های زیادی به من کرد تا بتوانم آن را به خوبی ایفا کنم

پاک نیت درمورد چگونگی نزدیک شدن به شخصیت حضرت یعقوب(ع) در این سریال اظهار کرد: . به نظر من، ایفای نقشم  راضی‌کننده بود و تماشاگران به پاسخ پرسش‌هایی که درباره حضرت یعقوب(ع) داشتند، رسیدند.بازی کردن در نقش حضرت یعقوب (ع) کار بسیار سختی بود. من برای بازی در این نقش تلاش زیادی کردم و امیدوارم این نقشم مورد پسند مردم واقع شده باشد.


وی در پایان خاطر نشان کرد:

سینمای قرآنی نقش زیادی در آشناسازی جوانان و نوجوانان با قرآن کریم و پیام ها و رهنمودهایش دارد. به نظر بنده،‌ فیلم های قرآنی که با ابزار هنر آمیخته شود، می تواند پیام های قرآنی را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان مخابره کند. مثلا در فیلم حضرت یوسف پیامبر(ع) دیدیم که مخاطبان زیادی در سطح کشور این فیلم را نگاه می کردند.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد