مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

عضو مجلس خبرگان رهبری: سازش با آمریکا همان تسلیم شدن است

عضو مجلس خبرگان رهبری: 

 

سازش با آمریکا همان 

  

تسلیم  شدن است 
 
 
وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار):عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه کاشان گفت: 
منظور آمریکا از سازش همان تسلیم شدن است. یعنی هر چه ما می گوییم با ید گوش کنید. آنها می خواهند کشور ایران هم مثل عربستان، قطر و... خادم آنها باشد اما ما زیر بار این حرف ها نمی رویم.
 


 

به گزارش وبلاگ مصطفی قهرمانی به نقل از ناچارنامه، آیت‌الله عبدالنبی نمازی در گفتگوی اختصاصی با سایت ناچارنامه گفت:
در دوران هشت سال دفاع مقدس، عرصه جنگ گاهی به نفع ما و گاهی به نفع دشمن بود. زمانی که خداوند، صداقت رزمندگان برای دفاع از اسلام را دید، شکست را بر دشمن تحمیل و نصرت را نصیب ما کرد. این نیت و پاکدلی و همت رزمندگان بود که باعث شد تمام مناطق مرزی اشغالی را آزاد کنند.
وی ادامه داد:
هشت سال دفاع مقدس به اتمام رسید اما همچنان جنگ در ابعاد دیگر ادامه دارد.آمریکا که به فرموده امام خمینی(ره) شیطان بزرگ است، بعد از پایان جنگ تحمیلی، در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به جنگ با ملت ایران برخاست و جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را آغاز نمود.
نماینده ولی‌فقیه در کاشان در خصوص مباحث داغ امروزی مبنی بر مذاکره با آمریکا، گفت:
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی که نوروز امسال در مشهد مقدس انجام دادند، چهره پلید آمریکا را برملا ساختند و فرمودند که امریکا دروغ می گوید و دنبال مذاکره با ملت ایران نیست. ایشان خطاب به آمریکا گفتند که شما دنبال سرکوب ملت شریف ایران هستید و می خواهید ایران را تسلیم خود کنید و این نامش مذاکره نیست. طبق فرمایش رهبرمان، معنای مذاکره این است که دو نفر کنار همدیگر می نشینند و حرف های همدیگر را می شنوند و براساس یک سلسله مراتب توافق می کنند اما این ها می خواهند ما را تسلیم کنند.
امام جمعه کاشان اضافه کرد: ایران به این مذاکرات تن نخواهد داد و سابقه ای که کشورمان در طول بیش از 30 سال بعد از انقلاب اسلامی دارد نشان می دهد که ما ایستادگی خواهیم کرد.
وی خطاب به آمریکا گفت: شما قابل اعتماد برای ملت ایران نیستید و ما هم از حق و حقوق خودمان در مباحث هسته ای کوتاه نمی آییم از منافع خودمان دفاع می کنیم. هیچ دولت و قدرتی نمی‌تواند ملت ایران را از دستیابی به دانش و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای محروم سازد و ما تا آخر ایستاده ایم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، دشمن شماره یک ایران، کشور آمریکاست افزود:
دشمن شماره یک ایران آمریکا است و بعد از آن انگلیس و فرانسته و اسرائیل بیشترین دشمنی را با ملت ایران دارند. اسرائیل هم در قد و قواره ای نیست که با ما رقابت کنند. رهبرمان فرمودند که اگر غلطی از اسرائیل سر بزند، تل آویو را با خاک یکسان خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه سازش با آمریکا همان تسلیم شدن است، خاطر نشان کرد:
منظور آمریکا از سازش همان تسلیم شدن است. یعنی هر چه ما می گوییم با ید گوش کنید. آنها می خواهند کشور ایران هم مثل عربستان، قطر و... خادم آنها باشد اما ما زیر بار این حرف ها نمی رویم.
آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حقایق مذاکره با آمریکا گفت:
رهبر معظم انقلاب اسلامی در تبیین واقعیات و حقایق بحث مذاکره، پنج نکته مهم را مورد تأکید قرار دادند: "غیرمنطقی و متناقض بودن حرف و رفتار دولتمردان امریکایی - تلاش امریکایی ها برای تسلیم کردن ملت ایران به عنوان هدف اصلی مذاکرات - معنای حقیقی مذاکره در عرف قدرتهای سلطه گر - دروغ و فریبکاری امریکایی ها درباره برداشته شدن تحریم ها با مذاکره - و منطقی بودن رفتار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در مقابل پیشنهاد امریکا."
عضو خبرگان رهبری در پایان افزود: دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی، تمام توان خود را معطوف کرده تا فضای انتخاباتی کشور را ملتهب کند و  فضای امن و آرام جامعه را به هم بزند که هرگز موفق به این کار نخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد