مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

تقدیر از برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسان تهران

تقدیر از برگزیدگان جشنواره


وبلاگ‌نویسان تهران


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره وبلاگ‌نویسان تهران، صبح روز جمعه 11اسفند‌ماه جاری در محل سالن همایش‌های رایزن در تهران برگزار شد.


 

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک تهران ضمن اعلام این خبر گفت: در این مراسم که به‌عنوان آیین نهایی جشنواره وبلاگ نویسان و در چارچوب جشنواره شکوفا برگزار شد، 30نفر از برگزیدگان این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

 به گفته وی جشنواره وبلاگ‌نویسان یکی از هفت جشنواره‌ای است که در راستای جشنواره شکوفا و به‌منظور توسعه مهارت‌های رایانه‌ای شهروندان تهرانی از سوی شهرداری تهران از ماه‌ها پیش در حال برگزاری است.

 

وی افزود: مشارکت تمام شهروندان در کانون‌های وبلاگ نویسی محلات تهران از طریق ثبت‌نام در سایت «تهران من» به آدرس www. mytehran. ir صورت می‌پذیرد.

شهردار منطقه یک تهران با اشاره به اینکه ستاد اجرایی جشنواره وبلاگ‌ها در این منطقه مستقر است، افزود: آثار وبلاگی شهروندان از طریق سایت تهران من ثبت‌شده و مورد قضاوت داوران و اعضای هیأت علمی قرار گرفته است. این آثار در 10رشته مختلف شامل 1-شهری، محیط‌زیست 2- فرهنگی، ادبی و هنری 3- مذهبی و دینی 4- ورزش و سرگرمی 5- روزنویسی و خاطره نویسی 6- عکس(فتوبلاگ) 7- علمی 8- فناوری9- سیاسی و اجتماعی10- اقتصادی ثبت شده است.

 

همچنین قرار است از 10برگزیده وبلاگی در تهران در مراسم نهایی جشن جشنواره‌های شکوفا در 16اسفند در محل سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد و با حضور شهردار تهران تقدیر شود.

به گفته مجتبی یزدانی، فعالیت کانون‌های وبلاگ نویسی در سطح 374محله شهر تهران بعد از برگزاری جشنواره نیز ادامه خواهد داشت و اعضای این کانون‌ها به فراگیری آموزش و مهارت افزایی در این زمینه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد