مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

آهنگی که پربازدید ترین فیلم یوتیوب شد/ وبلاگ مصطفی قهرمانی

آهنگی که پربازدید ترین


 فیلم یوتیوب شد


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): کلیپ موسیقی از هنرمند اهل کره‌ جنوبی به رکورد عجیب پربیننده‌ترین ویدیوی وب‌سایت یوتیوب دست یافت تا به کتاب رکوردهای «گینس» وارد شود.

 

151164 اهنگی که پربازدید ترین فیلم یوتیوب شد



 

به گزارش وبلاگ مصطفی قهرمانی به نقل از ایسنا، «سای»، هنرمند کره‌ای با آهنگ پاپ «گانگنام استایل» موفق شد عنوان پربیننده‌ترین ویدیوی «یوتیوپ» را از زمان راه‌اندازی این وب‌سایت به خود اختصاص دهد.

 

این قطعه با نام «گانگنام استایل» از ماه جولای به صورت آنلاین منتشر شده و تاکنون بیش از یک میلیارد دفعه مورد بازدید کاربران اینترنتی در «یوتیوب» قرار گرفته است.

 

کلیپ «سای» اولین قطعه ویدیویی است که به این رکورد دست پیدا کرده است.

 

 

این کلیپ در کشورهای مختلف دنیا از انگلیس تا افغانستان و چین مورد توجه قرار گرفته است. مردم چین، هنگ‌کنگ، تایوان، کره و دیگر کشورهای آسیایی که از جمعیت بالایی برخوردار هستند و از معیارهای فرهنگ نزدیکی با کره‌جنوبی برخوردار هستند، دایما این آهنگ را گوش می‌دهند.

 

«گانگنام استایل» تاکنون الهام‌بخش صدها کلیپ طنز دیگر شده که در برخی از آنها نظامیان انگلیسی و حتی استادان دانشگاه «ام.آی.تی» بوستون همچون «نوآم چامسکی» حضور داشته‌اند.

 

 

«گانگنام استایل» همچنین در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان محبوب‌ترین ویدیو در وب‌سایت «یوتیوب» ثبت شده که تا نوامبر امسال حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار «لایک» دریافت کرده‌ است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد