مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

مصطفی قهرمانی(خبرنگار)

یادداشت و گفتگوهای فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی + راهیان نور،دفاع مقدس

وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): فیلم توهین به حضرت محمد(ص)


وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار):

فیلم توهین به حضرت محمد(ص)

+ گزارش یوتیوب



وبلاگ مصطفی قهرمانی(خبرنگار): این فیلم مشمئز کننده با همکاری کشیش افراطی “تری جونز” عامل صهیونیست‌ها و حامی اصلی پروژه قرآن سوزی ساخته شده است.  فیلم موهن که به صورت آماتور و بی کیفیت تولید شده به وسیله تری جونز با همکاری ۲ مسیحی مصری و ۵۹ هنر پیشه درباره زندگی حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام ساخته شده که عمق دشمنی ” تری جونز” را با مسلمانان نشان می‌دهد.


 

معصومیت مسلمانان (به انگلیسی: Innocence of Muslims) نام فیلمی تحریک‌آمیز و اسلام‌ستیزانه به نویسندگی و کارگردانی سام باسیل و ساختهٔ تری جونز، کشیش ضد اسلام اهل فلوریدای آمریکا است.

 

داستان فیلم توهین به حضرت محمد (ص)

بخش‌های کوتاهی از این فیلم دو ساعته توسط یک مصری مقیم خارج از کشور با ترجمهٔ عربی در اینترنت به مناسبت سالگرد حملات یازده سپتامبر منتشر شد. در این فیلم محمد، پیامبر اسلام، به طرزی طنز گونه ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود. بر اساس گزارش دیلی تلگراف در معصومیت مسلمانان، محمد نماد شخصی است که بچه‌خواهی و همجنس‌گرایی را مجاز می‌شمرد و صحنه‌هایی از هم خوابگی او نشان داده می‌شود.

فیلم ابتدا با صحنه هایی از حمله مسلمانان سلفی به محله های مسیحی نشین مصر شروع می شود.

محمد به نزد خدیجه می رود و با نگاه به درون … خدیجه دخترش را میبیند.

سپس محمد با الاغی روبه رو می شود که که او را اولین حیوان مسلمان می نامد که نامش جبار است!

محمد به یارانش دستور کشتن مردان قبایل غیر مسلمان و غنیمت گرفت زنانشان را می دهد.

سپس با آوردن آیاتی زنان مختلف را برای خودش حلال میکند.

سپس با یک یهودی مجادله کرده و او را به خاطر عدم پذیرش اسلام به خارج از عربستان تبعید می کند.

سپس ماجرای عایشه خردسال و ازدواجش با محمد را به تصویر میکشد .

سپس به سراغ ماجرای ازدواج محمد با زینب زن پسر خوانده اشاره می کند.

سپس در این فیلم پیرزنی شاعر را به نمایش می گذارد که به خاطر مخالفتش با اسلام به دستور پیامبر اسلام کشته می شود.

سپس فیلم صحنه ی خطاب معروف پیامبر اسلام در سوره توبه را به تصویر کشیده که محمد می گوید یا مسلمان شوید یا کشته شوید!

در ادامه پیامبر به یارانش از غنایم جنگی میگوید و یارانش را به دستیابی آنها امیدوار میسازد.

در صحنه بعدی ماجرای کشتن قوم یهود را نشان می دهد که در آن حضرت محمد با کشتن یک مرد یهودی زنش به نام ریحانه را به غنیمت میگیرد.

در صحنه آخر هم محمد وقتی که با کنیزش در خانه خلوت کرده، زنانش حبصه و عایشه سر می رسند …

 

واکنش‌ها

ساخت و نمایش این فیلم موجب خشم و اعتراضات گروهی از مسلمانان در کشورهای عربی و اسلامی شد. به دنبال انتشار قسمت‌هایی از این فیلم در یوتیوب حملاتی به وابسته‌های دیپلماتیک ایالات متحده آمریکا در لیبی و مصر صورت گرفت و در پی آن، ۴ دیپلمات آمریکایی در کنسولگری ایالات متحده در بنغازی لیبی کشته شدند. در این حمله سفیر آمریکا، جان کریستوفر استیونز، با شلیک راکتی به سمت اقامتگاهش و خفگی در پی آتش‌سوزی، جان خود را از دست داد.

 

بودجه ساخت

سم باسیل، نویسنده و کارگردان این فیلم به روزنامه وال استریت ژورنال گفته‌است که «فیلم با کمک مالی بیش از ۱۰۰ یهودی با اعطای ۵ میلیون دلار و با شرکت ۶۰ هنرپیشه و ۴۵ نفر پشت صحنه در سه ماه ساخته شده‌است».

 

نکته قابل تأمل آنکه شرکت یوتیوب بارها فیلم‌های ضد صهیونیستی از جمله فیلم‌های افشاگرانه منتشر شده توسط مسلمانان مبنی بر دخالت صهیونیستها در پروژه قرآن سوزی و توهین به کتاب دینی مسلمانان را حذف کرده اما در این خصوص نه تنها  تا بحال عکس العملی نداشته است بلکه انگار نمی‌خواهد این فیلم را از روی سرور خود حذف کند!

 

گفتنی است مدیریت وب سایت یوتیوب یک مرد ۳۳ ساله  به نام “سالار کمانگر” است ، که تابعیت امریکایی دارد! وی از کارمندان شرکت گوگل است و در این سمت جانشین “چاد هورلی” مدیر سابق یوتیوب شده است.

 

به گزارش سیمافان ، در حالی که مسلمانان سراسر جهان از انتشار فیلم موهن ساخت کشور آمریکا به خشم آمده و خواستار توقف پخش این فیلم شده‌اند شرکت آمریکایی گوگل این فیلم را در یکی از سایت‌های زیر مجموعه خود به صورت گسترده منتشر کرده است.

 

 

اخباری از این واقعه دردناک به همراه اطلاعاتی دربارهی سازنده ی این فیلم

یک روزنامه آمریکایی فاش ساخت که سازنده فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، یک صهیونیست تبعه آمریکا است.

به گزارش سرویس ترجمه، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری “الجزیره”، روزنامه “وال استریت ژورنال” آمریکا نوشت که یک صهیونیست دارای تبعه آمریکا فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) را ساخته است.

 

به نوشته روزنامه “وال استریت ژورنال” این فیلم توهین آمیز که در آمریکا ساخته شده و چهره حضرت محمد (ص) را به نمایش می گذارد، به تهیه کنندگی و کارگردانی “سم پازل”، صهیونیست دارای تبعه آمریکا ساخته شده است.

 

این روزنامه آمریکایی نوشت که “سام باسیل” ۵۴ ساله از اهالی جنوب ایالت “کالیفرنیا” آمریکا بوده و میریت چند شرکت فعال در زمینه املاک را برعهده دارد.

این فرد صهیونیست در گفت و گو با روزنامه “وال استریت ژورنال”، ضمن بیان اینکه “اسلام سزطان است”، تاکید کرد که وی مسئول ساخت فیلم توهین آمیز به پیامبر اسلام (ص) بوده و برای ساخت آن نزدیک به پنج میلیون دلار از ۱۰۰ یهودی جمع آوری کرده است.

 

“سام باسیل” با تاکید بر اینکه فیلم توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) یک فیلم سیاسی است نه دینی، اعلام کرد که برای ساخت این فیلم که سال گذشته و طی سه ماه آن را ساخته، با ۶۰ بازیگر و ۴۵ شخص دیگر به عنوان عوامل ساخت فیلم، همکاری داشته است.

 

از تمام مسلمانان درخواست میشود این فیلم را در یوتیوب گزارش (Report) کنید تا از سرور یوتیوب پاک شود :


http://www.youtube.com/watch?v=rNsWG8XwQWs

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد